tirsdag 22. januar 2013

Muring av losseperrong

Hei

Har jobbet med litt gips noen ganger nå og det begynner å sette seg hva tykkelser angår. Jeg bruker ganske flytende blanding når det skal lages litt småkrevende strukturer, som denne perrongen med tilhørende trailer lasteplass.

 Først tegner jeg opp omrisset og hvordan jeg vil ha perrongen og lager en mal som viser ca. bredden på en lastebil.


 Så bruker jeg forskalng, denne gangen som de andre gangene, ispinner, og limer dem sammen. Der hvor det blir hull, tetter jeg med lim.


 Så bruker jeg som sagt en tynn blanding av gips og vann og heller dette utover forskalingen.


Etter et par halvtimer, kommer ann på tykkelsen av blandingen, fjerner jeg forskalingen, og vips. En fiks ferdig perrong.


Denne metoden har jeg brukt på alle min perronger og den fungerer ganske bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar