tirsdag 13. desember 2011

Skinnelegging

Da var endelig skinnene kommet å sporleggingen kan starte, jeg skal skaffe meg et korkunderlag også, for demping av lyden.


Jeg har valgt Peco code 100 fordi jeg syns de ser fine ut, samt kobler bra og gir en god utnyttelse av strømmen med en større overflate enn mindre størrelse


Her er skinneleggingen kommet godt igang, både stasjonsområde å gods er på plass.

Etter jeg fant mine Sommerfeldt kjøreledningsmaster og kjøreledninger, måtte jeg prøve å se hvordan det ble


Jeg ble godt fornøyd, men tror jeg kommer til å velge Viessmann sine.


Stasjon, gods og reperasjonsområde med lokstall er på plass. Det siste sidesporet som fører inn mot lokstallen er nytt og avviker fra min orginale sporplan. Personlig syns jeg det passet bra med resten av det andre.



Hele Leinefelde er klart til å settes strøm på, med tiden. Jeg har testkjørt litt og det virker bra å lokene kjører jevnt uten hakking.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar